Na jakie marki Polacy wydają pieniądze najchętniej? Pokazuje to nasz ranking wódek. Pierwsze miejsce zajmuje wódka Finlandia, która ma 10,1 proc. udziałów wartościowych sprzedaży w hipermarketach. Drugie miejsce zajęła w tym rankingu wódka Absolwent – 8,7 proc. Trzecie miejsce zajęła wódka marki Sobieski z wynikiem 7,9 proc. Warto też wspomnieć o Bolsie, bo uplasował się na czwartym miejscu, mając tylko 0,1 proc. udziałów wartości sprzedaży mniej od poprzednika.
Wybierają Wyborową
Supermarkety Piotr i Paweł oferują szeroki wybór wódek krajowych i importowanych. Poszczególne placówki naszej sieci mają jednak dużą swobodę zakupową, dlatego nie zawsze we wszystkich punktach jest ten sam asortyment. Niejednokrotnie wzbogacamy swoją ofertę o marki regionalne. Oczywiście główni producenci są obecni i mają swoją silną pozycję. Najlepiej sprzedającą się marką jest Wyborowa, która – zwłaszcza po zmianie opakowania – znacznie poprawiła swoje wyniki w ostatnim czasie. Na drugim miejscu plasuje się Absolwent. Następne to: Finlandia, Luksusowa, Smirnoff. Nasi klienci wybierają produkty markowe i taki trend obserwujemy już od dłuższego czasu
Tweet