Największe biuro prasowe w Polsce

Największe biuro prasowe w Polsce
Głównym naszym celem oraz specjalizacją jest dostarczanie najwyższej jakości analiz treści ukazujących się w mediach. Przeprowadzamy badania dotyczące wizerunku firm, polityków, osób publicznych, a także kontrolujemy które media są najbardziej opiniotwórcze na w sferze medialnej. Dzięki tym cyklicznym raportom jesteśmy w stanie zaproponować Twojej firmie w jakie formy przekazu należy inwestować, żeby osiągnąć zakładaną stopę zysków.

Nasza firma odgrywa kluczową rolę jako największe biuro prasowe w Polsce, specjalizując się w monitorowaniu różnorodnych kanałów komunikacji, takich jak internet, media, telewizja, radio, prasa, a także media społecznościowe. W naszym bogatym portfolio znajduje się rozbudowana baza kontaktów do dziennikarzy, redaktorów oraz blogerów. Szczegóły na temat naszej bazy dostępne są w biurze prasowym. Nasz zespół liczy ponad dwustu doświadczonych specjalistów, którzy od 2000 roku pomagają firmom z całego świata w efektywnym rozwijaniu kampanii marketingowych.

Wydajny monitoring mediów społecznościowych

Specjalizujemy się w monitoringu mediów społecznościowych, co pozwala naszym klientom na bieżąco śledzić opinie internautów o ich marce. Nasze zaawansowane raporty dostarczają cennych informacji o skuteczności działań medialnych 24 godziny na dobę, eliminując potrzebę długiego oczekiwania na dane. Media społecznościowe obejmują szeroką gamę serwisów, a my pomagamy w optymalnym zarządzaniu budżetem reklamowym, umożliwiając wykonanie dokładnej analizy zwrotów z inwestycji. Nasze narzędzia identyfikują również kluczowe momenty intensyfikacji rozmów, co jest kluczowe dla skutecznej strategii marketingowej.

Dogłębna analiza wizerunku firmy

Nasze kompleksowe usługi obejmują analizę wizerunku firmy, która korzysta z modułowego systemu raportowania. Ułatwiony dostęp do danych oraz możliwość eksportu informacji do różnych formatów sprawiają, że analizy są intuicyjne i przyjazne. Nasze audyty komunikacji marketingowej oraz badania jakościowe i ilościowe zapewniają pełen obraz skuteczności działań PR. Media wpływowe w Polsce to cecha szczególna naszych raportów, które wskazują istotne media w danej branży. Dzięki nim masz szansę ocenić zwrot z inwestycji i poprawić jakość komunikacji oraz wizerunku.

  • Monitorowanie social media w czasie rzeczywistym
  • Identyfikacja liderów opinii
  • Analiza kluczowych momentów w komunikacji
  • Możliwość eksportu danych do Excel i formatu obrazkowego

Raporty i analizy PR jako narzędzie strategii marketingowej

Nasze raporty i analizy PR dostarczają strategicznych danych, które są niezwykle ważne dla tworzenia efektywnych kampanii reklamowych. Działając zgodnie z najnowszymi trendami, nasze usługi wspierają efektywne zarządzanie wizerunkiem online. Wszelkie działania przedstawiane są w kontekście zwrotów z inwestycji, dzięki czemu klienci mają pełną kontrolę nad swoimi kampaniami marketingowymi. W ten sposób nasze raporty stają się nieodłącznym elementem strategii marketingowej w internecie.

Oprócz tego, zwracamy uwagę na rosnące znaczenie nowych trendów, takich jak restauracje w nowoczesnych budynkach czy oszczędność czasu na weselu. To pozwala naszym klientom mierzyć efektywność kampanii w różnych kontekstach, w tym na rynku kosmetyków do golenia.