Największe biuro prasowe w Polsce

Największe biuro prasowe w Polsce

Głównym naszym celem oraz specjalizacją jest dostarczanie najwyższej jakości analiz treści ukazujących się w mediach. Przeprowadzamy badania dotyczące wizerunku firm, polityków, osób publicznych, a także kontrolujemy które media są najbardziej opiniotwórcze na w sferze medialnej. Dzięki tym cyklicznym raportom jesteśmy w stanie zaproponować Twojej firmie w jakie formy przekazu należy inwestować, żeby osiągnąć zakładaną stopę zysków.

Czytaj dalej..
Skóra jak u niemowlęcia!

Skóra jak u niemowlęcia!

Według danych zgromadzonych przez instytut badawczy MEMRB całkowita wartość sprzedaży w roku 2007 wyniosła 64, 8 mln zł, z czego 35,3 proc. przypadło na pianki do golenia Gillette, 23,1 proc. na pianki do golenia Nivea oraz 9,6 proc. na pianki Bond. Do kosmetyków z tej grupy, których sprzedaż osiągnęła najniższą wartość, należą pianki AA Oceanic oraz Wars Grupy Kolastyna.

Czytaj dalej..
Premierowy wieczór nowej marki Naturals w wykonaniu Polskiego Teatru Tańca

Premierowy wieczór nowej marki Naturals w wykonaniu Polskiego Teatru Tańca

Warszawska premiera spektaklu Wiosna - Effatha w wykonaniu Polskiego Teatru Tańca towarzyszyła prezentacji nowej marki „Naturals” z portfolio firmy The Lorenz Bahlsen Snack-World Sp. z o.o.

Czytaj dalej..
Pięć powodów dla których warto zaplanować wesele

Pięć powodów dla których warto zaplanować wesele

Z badań wynika, że zorganizowanie ślubu i wesela może potrwać nawet do 200 godzin! Ale kto tak na prawdę w dzisiejszym zabieganym stylu życia znajdzie na to czas?! Zatrudnienie profesjonalnego organizatora jest niezbędne jeśli chcesz, aby ten wyjątkowy dla Ciebie dzień przebiegł bez zarzutu.

Czytaj dalej..
Projektowanie z myślą o jutrze – certyfikat LEED za zrównoważone budownictwo

Projektowanie z myślą o jutrze – certyfikat LEED za zrównoważone budownictwo

Kwestie ochrony środowiska w dziedzinie architektury i budownictwa są dla nas coraz bardziej ważne. Dlatego częściej poddaje się analizie zagadnienia dotyczące zrównoważonej architektury, energooszczędności, ekologicznych materiałów budowlanych. Pojawiają się nowe kierunki rozwoju budownictwa, więc pojawia się również więcej regulacji formalno-prawnych uwzględniających uwarunkowania środowiskowe w każdym aspekcie realizacji inwestycji budowlanej.

Czytaj dalej..
Akcja „Lato 2007” ROZPOCZĘTA! - Handel sezonowy

Akcja „Lato 2007” ROZPOCZĘTA! - Handel sezonowy

Małe kioski, namioty, ale i całkiem okazałe markety. W górach, nad jeziorami, ale przede wszystkim nad morzem wraz z początkiem wakacji, jak grzyby po deszczu, wyrastają sklepy sezonowe! Czy to dobry pomysł na biznes?

Czytaj dalej..
CUBE TUBE – kwadrat do kwadratu

CUBE TUBE – kwadrat do kwadratu

Chiny są głównym przedstawicielem państw, które tworzą na swoich terenach specjalne strefy ekonomiczne (SSE). Kolejna Strefa Rozwoju Gospodarczego powstała w Jinhua, a jej oryginalne budynki stały się punktami zwrotnymi w architekturze tego obszaru.

Czytaj dalej..
Triumf indywidualności, kreatywności i fantazji

Triumf indywidualności, kreatywności i fantazji

Jednym z najbardziej kontrowersyjnych twórców XX wieku, który zmienił spojrzenie na twórczość architektoniczną, był Friedensreich Hundertwasser ( Friedrich Stowasser ). Urodził się 15 grudnia 1928 roku w Wiedniu. Zmarł 19 lutego 2000 roku. Według Hundertwassera każdy człowiek ma pięć skór, które odkrywa w kolejnych etapach życia: skórę naturalną, ubranie, dom, środowisko społeczne i planetę.

Czytaj dalej..
Klient psychopata. Jak z nim rozmawiać?

Klient psychopata. Jak z nim rozmawiać?

„Trzeba dać napis by wpuszczać tylko klientów w krawatach. Klient w krawacie jest mniej awanturujący się.” To recepta na uciążliwego klienta z komedii „Miś”. Wiadomo jednak, że to metoda absurdalna i niedoskonała. – Tacy w krawatach nierzadko są gorsi od tych zwykłych. Ważni są, więc domagają się i grymaszą – opowiada pół żartem, pół serio ekspedientka jednego z małych sklepów spożywczych poznańskiej dzielnicy Wilda.

Czytaj dalej..
Szczotkujemy z prądem!

Szczotkujemy z prądem!

Polacy coraz chętniej podążają za nowymi trendami panującymi na półce ze szczoteczkami do zębów. Skutkiem tego, jak wskazują badania, kupujemy ich coraz więcej. Nieco mniej dynamicznie rośnie natomiast sprzedaż samych past do zębów.

Czytaj dalej..