Ludwik

Klient psychopata. Jak z nim rozmawiać?

„Trzeba dać napis by wpuszczać tylko klientów w krawatach. Klient w krawacie jest mniej awanturujący się.” To recepta na uciążliwego klienta z komedii „Miś”. Wiadomo jednak, że to metoda absurdalna i niedoskonała. – Tacy w krawatach nierzadko są gorsi od tych zwykłych. Ważni są, więc domagają się i grymaszą – opowiada pół żartem, pół serio ekspedientka jednego z małych sklepów spożywczych poznańskiej dzielnicy Wilda.

Okienne szaleństwo

Okienne szaleństwo
Najnowsze analizy ośrodka badawczego MEMRB pokazują, że w ubiegłym roku na płyny do mycia okien wydaliśmy 96,2 mln zł, z czego 30,4 proc. przypadło na płyn do mycia szyb Clin, 22,2 proc. na MrMuscle oraz 17,4 proc. na Ajax. Ze środków, które nie zdobyły zaufania klientów, należałoby wymienić płyny Tytan oraz Ludwik – każdy z nich stanowił po 0,3 proc. całości sprzedaży tego typu produktów.
Subskrybuj RSS - Ludwik