Mała czarna zawsze w cenie

Mała czarna zawsze w cenie
Są takie produkty, na które zawsze będzie ogromny popyt. Należy do nich należy kawa, bez której nie wyobrażamy sobie przecież poranka.

Kawa rozpuszczalna – szybka, smaczna i pobudzająca. Segment kaw rozpuszczalnych cały czas się dynamicznie rozwija i zaskakuje swoich klientów nowościami. Roczna wartość sprzedaży kaw rozpuszczalnych wynosi 1 022 mln zł (ale z jakiego okresu . Jak wskazują badania MEMRB, najwięcej pieniędzy Polacy wydają na kawę Nescafé, w dalszej kolejności wielką popularnością cieszą się kawy rozpuszczalne Jacobs oraz Tchibo.

W czym zatem tkwi sekret sukcesu jednej z nich? – Już od kilku lat możemy zaobserwować stale rosnące zainteresowanie kawą rozpuszczalną. Jest ona łatwa i szybka w przygotowaniu, a jednocześnie zachowała pełny, intensywny aromat. Poza tym kawa rozpuszczalna jest postrzegana jako kawa o łagodniejszym i delikatnym smaku. To najważniejsze czynniki, które wpływają na sukces kaw rozpuszczalnych. Powodzenie Jacobs Velvet kryje się w połączeniu bogatego smaku, delikatnej pianki i intensywnego pobudzenia, które daje każda filiżanka kawy – odpowiedziała Dorota Chruściel z Biura Prasowego Kraft Foods Polska.
Rozpuszczalne są lubiane
Polska jest bardzo ciekawym rynkiem, na którym spotyka się wschodnia kultura picia herbaty i zachodnia – picia kawy. Jednak od kilku lat liczba miłośników kawy sukcesywnie rośnie. Następuje także transformacja preferencji smakowych z tradycyjnej kawy mielonej na kawę rozpuszczalną, uważaną za bardziej nowoczesną i lepiej korespondującą z dzisiejszym stylem życia. Generalnie rynek kawy rośnie dzięki kawie rozpuszczalnej – najdynamiczniejszemu segmentowi tego rynku.

Katarzyna Kołodziej, senior produkt manager w Dziale Napojów Nestlé Polska

Promowany: 


Komentarze